خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶

آخرین ارسالی های تالار گفتمان

خانه » مدیریت محتوا » ارايه بازی جستجو از سوی گوگل


تبلیغات



ارايه بازی جستجو از سوی گوگل

گوگل به تازگی از سرویس جدیدی با قابلیت جستجو به شکل بازی رونمایی کرده است.

سرویس جدید گوگل یک بازی جستجو است که می تواند به بهینه سازی الگوریتم های جستجو کمک کند و ممکن است روی رسانه های اجتماعی جدید متمرکز شود.
بازی “A Google a Day” هر روز یک سوال برای کاربران مطرح می کند که بازیکن می تواند با نسخه خاصی از موتور جستجوی گوگل که لینک های جدید را بلوکه می کند سوال را پاسخ دهد.
این بازی به گونه ای طراحی شده که بازیکنان نمی توانند پاسخ را با دیگران بر روی توییتر یا وبلاگ ها به اشتراک بگذارند و تقلب کنند.
این بازی ممکن است روش هوشمندی برای گوگل باشد تا به توانایی مطالعه بر چگونگی جستجوی کاربران در یک محیط کنترل شده دست پیدا کند.
گوگل واژه ای را که در باکس جستجو تایپ می شود می بیند اما نمی تواند اطمینان حاصل کند که کاربران دنبال چه چیزی می گردند، بنابراین چندین گزینه را پیش روی کاربران می گذارد تا بر روی آن کلیک کنند.
اما این غول جستجو با ارایه بازی A Google a Day درصدد است تا الگوریتم های جستجو را بهینه سازی کند.
با ارایه این بازی به نظر می رسد گوگل برای ارایه شبکه اجتماعی مصمم تر شده است.
بر اساس این گزارش، بازی مذکور برخی از تجربه های اجتماعی را با افراد به اشتراک می گذارد و به آنها امکان می دهد که در مورد سوالات با یکدیگر بحث کنند.
کاربران می توانند اطلاعات و مطالب جذاب را همه همانگونه که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، انتشار دهند.
البته در سرویس جی میل هم امکاناتی وجود دارد که به کاربران شبکه Buzz امکان می دهد همانند توییتر و فیس بوک مطالب یا تصاویری را که دوست دارند منتشر کنند.

اشتراک گذاری مطلب


ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است طراحی شده توسط پارس تمز