افزونه Gravity Flow یا گراویتی فلو یک افزودنی گراویتی فرمز می باشد که فرم های گرویتی را اتوماتیک سازی می کند و به حالت گردش کار در می آورد. مطمئنا شما هم با افزونه گرویتی فرمز آشنایی کامل دارید یا قبلا اسم این افزونه فرم ساز قدرتمند را شنیده اید و میدانید که میتونید با افزونه گرویتی فرمز گه فرم های قدرتمندی را برای استخدام، درخواست مرخصی کارمندان و بسیاری موارد دیگر بسازید اما برای اینکه بخوایید این روند فرم های وبسایت خود را اتوماتیک سازی کنید نیاز به افزودنی گرویتی فرمز با اسم Gravity Flow دارید! افزونه گرویتی فلو یک افزودنی بسیار کاربردی برای گرویتی فرمز می باشد که خود گرویتی فلو دارای افزودنی های بسیار زیادی می باشد!
افزونه گرویتی فلو برای کاربر در قسمت کاربری سایت یک قسمتی رو اضافه می کند که کاربر میتونه فرم های ارسالی که شما برای کاربران تعیین کردید رو ببینه و اینکه وضعیت کاری فرم رو هم میتونه ببینه و فرم ارسالی اون در چه مرحله ای وجود داره که این مشکلی هست که اکثر مدیرانی که از گرویتی فرمز استفاده می کنند دارند یعنی میخوان برای کاربرانشون امکاناتی رو فراهم کنند که کاربران بتونند فرم های ارسالی خودشون رو داخل یک پنل ببینند و بتونند از عملکرد مدیریت در مقابل فرم ارسالی خودشون مطلع شوند!
برخی از امکانات افزونه Gravity Flow – افزونه اتوماتیک کردن فرایند فرم های Gravity From
- کوتاه شدن زمان چرخه، افزایش شفافیت و افزایش انعطاف پذیری فرمهای گرویتی فرمز
- دارای حلقه های فیدبک و بازبینی: اجرای حلقه های بازبینی اجازه می دهد که کاربران قبل از ارسال مجدد برای تایید مقدارهای خود را ویرایش کنند، از منطق شرطی کار استفاده کنید تا شاخه فرآیند یا مراحل را رد کنید.
- پیاده سازی سریع: پیکربندی به عنوان بسیاری از مراحل گردش کار به عنوان شما نیاز دارید. آنها را به سمت راست بکشید، فعال/غیرفعال کنید و موارد جدیدی را اضافه کنید تا فرایند سازگاری شما برقرار شود. بدون برنامه ریزی، دانش فنی و یا آموزش پیچیده میتوانید این موارد را انجام دهید و نیازی به دادن هزینه های بالا به تیم های توسعه دهندگان ندارید.
- قوی، قدرتمند و انعظاف پذیر: مراحل شامل تأیید، ورودی / ویرایش کاربر، اعلان، وب هوک ها و ادغام باعث سرویس های شخص ثالث می باشد.
- سیستم گزارش دهی: گزارش های دقیق نشان می دهد که هر وظیفه چقدر طول می کشد هر یک از کارها و تنگناها را برجسته می کند.
- مناسب برای هر فرآیند تجاری: درخواست تعطیلات، سفارشات خرید، فرم های پذیرش، RFPs، طرح های آغاز پروژه، مدیریت پرونده … تقریبا هر فرایند تجاری می تواند خودکار باشد.
- انطباق آسان با مقررات حفظ حریم خصوصی داده ها: داده های کسب و کار خصوصی و اطلاعات شخصی مشتریان شما همیشه به صورت امن بر روی سرور شما ذخیره می شود. ایجاد جریان کار برای حذف اطلاعات شخصی به صورت خودکار پس از یک مقدار معقول از زمان.
- هر کسی را شامل شود(مشتریان، تامین کنندگان و کارمندان): مراحل را به کاربران، نقش ها یا آدرس های ایمیل اختصاص دهید. مجریان به منظور اشتراک در گردش کار، نیازی به یک حساب کاربری ندارند.
- بهبود ارتباطات و کاهش خطا: توقف مدیریت میکرو; کمک به تیم های داخلی که تمرکز بیشتر بر روی کار و کمتر در روند را دارند.
- محیط کاربری ریسپانسیو: رابط کاربری را در قسمت جلویی سایت نمایش دهید یا از صفحه های ساخته شده در صفحه مدیریت برای لیست کردن وظایف در انتظار، مشاهده جزئیات فرم، فرم های گردش کار و وضعیت ارسال ها استفاده کنید.
- مشاهده تغییرات درخواست فرم ها: پیگیری کنید که چه زمانی و چه موقع در زمان بندی دقیق و فعالیت ثبت کرد. شامل نظرات، مهر تایمر و اطلاعات گام و وضعیت است.
- برنامه ریزی و انقضا مراحل: یک مرحله کاری را تا زمانیکه مشخص شده یا تا زمانی که یک دوره مشخص از زمان سپری شده است، به تاخیر بیندازید. به خصوص در تنظیم یک سری ایمیل ها برای قطره محتوای خوراک در یک دوره زمانی مفید است.
- قابل انعطاب و توسعه پسندانه: با REST API, the Workflow Step API, the Orchestration API و بسیاری از اقدامات و فیلتر هوک، توسعه دهندگان می توانند به راحتی قابلیت های خود را سفارشی کرده و انواع مراحل جدید را ایجاد کنند.
این مقاله چقدر براتون مفید بود؟
از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.
Submit Rating
میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1
تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.
دانلود نسخه : 2.9.5
- دانلود حجم 4 مگابایت
- پیش نمایشپیش نمایش آنلاین
- مشکلی دارید؟ جواب خود را در پست فروم بگیرید
- منبع : بیست اسکریپت لطفا رعایت کنید
هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >
مطلب مفیدی بود ؟اشتراک مطلب در :
- دریافت جدیدترین مطالب درکانال تلگرام
- پیج اینستاگرام