افزونه فیلتر پیشرفته محتوا برای جوملا

افزونه فیلتر پیشرفته محتوا برای جوملا

فیلتر پیشرفته محتوا در سایت برای جداسازی و دسته بندی و رسیدن به درخواست و نیاز نهایی در هر سایتی بسیار اهمیت دارد. مثلا اگر سایت فروشگاهی داشته باشید با فیلتر محصولات می توانید به راحتی به مجموعه دلخواه خود برسید. حال فرض کنید سایتی دارید که هر مطلبی را داخل یک مجموعه طبقه بندی کرده اید و برای هر مطلبی برچسبی انتخاب کرده اید و برای هر مطلب خود از فیلدهای اختصاصی استفاده کرده و اطلاعاتی را در هر فیلد وارد کرده اید. اگر کاربری بخواهد باید چطور به محتوای مورد نظر خود برسد؟ با جستجو ؟ آیا راه ساده تری نیز هست؟ در این مطلب می خواهیم به شما راه بهتر را نمایش دهیم.

افزونه فیلتر پیشرفته محتوا برای جوملا

فیلتر پیشرفته محتوا یکی از راه حل های مفید است. با آن موضوعات مد نظر خود را طبقه بندی کرده و غیر مرتبط ها را حذف کرده و نهایت به نتایج دلخواه که نزدیک ترین محتوا را دارند خواهید رسید. امروز به شما یک افزونه که شامل کامپوننت و ماژول و پلاگین است را معرفی می کنیم. Jfilter یکی از جدیدترین افزونه های جوملای 4 است و و این قابلیت را دارد که براساس مجموعه مطالب ، برچسب ها و فیلد های سفارشی مطالب را فیلتر کند و آنها را از هم جدا کند.

معرفی افزونه JFilters

برای مثال شما یک سایت معرفی کتاب دارید و کتاب ها را براساس نوع آنها در مجموعه های مختلفی طبقه بندی کرده اید. برای هر کتاب برچسبی در داخل محتوا زده اید و نویسنده و انتشارات و سال چاپ و تعداد صفحات را نیز از طریق فیلد های سفارشی برای هر کتاب وارد می کنید و داخل مطلب نمایش می دهید. حال در سایت می توانید از این افزونه استفاده کنید و تمام کتاب ها را براساس تمام مواردی که ذکر کردیم فیلتر کنید.

افزونه فیلتر پیشرفته محتوا برای جوملا

ویژگی های افزونه فیلتر پیشرفته محتوا

  • یکپارچگی با سیستم جستجوی پیشرفته جوملا
  • توانایی تشخیص اتوماتیک فیلترهای مخصوص هر صفحه از سایت
  • استفاده از چیدمان جستجوی پیشرفته برای نمایش
  • تنظیمات سئو برای نمایش نتایج جستجو و فیلتر ها

برای دانلود و مطالعه مستندات افزونه فیلتر پیشرفته محتوا برای سایت جوملایی از بخش دانلود استفاده کنید. مستندات نگارش شده توسط سازنده خیلی کامل نیست ولی با همان مستندات مختصر به صورت کامل میتوان از افزونه استفاده کرد.

اگر درحال طراحی سایت جوملایی خود هستید و نیاز به فیلتر کاربردی و با حال دارید این افزونه یکی از مواردی است که می توانیم برای شما پیشنهاد دهیم.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

Submit Rating

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 3

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود نسخه : 1.7.1

  • دانلود حجم 320 کیلوبایت
  • پیش نمایشپیش نمایش آنلاین
  • مشکلی دارید؟ جواب خود را در پست فروم بگیرید
  • منبع : بیست اسکریپت لطفا رعایت کنید

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید > مطلب مفیدی بود ؟اشتراک مطلب در :

  • دریافت جدیدترین مطالب درکانال تلگرام
  • پیج اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو